onsdag 11 april 2007

Ingen tillbaka-kaka!

Alltså... Jag blev kullad. Eller utmanad, eller nåt av Tätortstimotej.
Here it goes:

DAGENS VILL HA: Balkong, så jag kan sitta på den och mysa och slippa alkisarna i parken.
DAGENS KLÄDSEL: Stuprörsjeans, stövlar och svart/vitrandig lång tröja.
DAGENS SMINK: Bara mascara. Naturlig skönhet och allt det där…
DAGENS FRISYR: Nytvättat = står åt alla håll
DAGENS HÄNDELSE: Vaknade av mig själv imorse (somnade iofs om av mig själv också).
DAGENS LÅT: Stuck on a worn-out rhyme – Atomic Swing
DAGENS PLANER: Jobba, jobba, jobba! Och sen åka hem och köra Veronica Mars-maraton (kanske ta hand om den sjuka Pojkvännen också). Och prova de nya kläderna. Behålla eller lämna tillbaka? Vad säger Bästisen?
DAGENS SAKNAD: Varför räcker tiden aldrig till? Varför?
DAGENS DUMMASTE: Dum? Vem? Idag? Nä. Solen skiner ju.
DAGENS SJUKA: Chefen! Yey!
DAGENS DROG: Kaffe.
DAGENS ROLIGASTE: SusiQ och tillbehör har kommit hem från Thailand med 500 bilder att visa. Helkväll någon?
DAGENS FAVORIT: Veronica Mars.Ge mig. Ge mig nu.
DAGENS KÖP: En jättefin klänning som gör att jag ser tjock ut. Eller? Jag ska hem till Bästisen efter jobbet och modella lite.
DAGENS GODIS: Men vafan! Jag försöker ju banta. Så dagens substitut får bli minttuggummi och grapefrukt. Hett!
DAGENS HUMÖR: Trött men med kämparanda.
DAGENS ORD: MENÅH!

Okej. Jag skickar vidare utmaningen till... Ung Tant, Sara och Bargain Bitch. Gå nöt!

Inga kommentarer: