fredag 27 februari 2009

Lack, ill-rosa pumps och oversized-skjorta...

...är vad jag planerar att klä mig i ikväll.

Varför? Undrar du säkert. Har hon slagit huvudet i kopieringsmaskinen igen?
Inte alls. Ikväll ska bokklubben träffas och eftersom vi till denna gång läst tantsnuskdrottningen Jackie Collins Hollywoodfruar så tänkte vi klä oss i samma andra också. Och dricka lite vin. Och snacka lite skit. Och käka lite.
Min outfit blir inte lika glammig som damerna som faktiskt spelade i TV-versionen av Hollywoodfruar (nedan), men jag hoppas ändå att jag kommer att övertyga. Dessutom får jag en anledning att använda min ill-rosa lackpumps. Äntligen!
Ska be MarathonMia (vars hem vi ska vara i) ta en bild på mig sen så ni får något att skratta åt.

2 kommentarer:

Jonna sa...

Det känns alltid lite extra festligt när man får ha sina ill-rosa lackpumps =)

Lilla Duktig sa...

Ååååh!
Du kommer ihåg!

Gulle.