måndag 23 februari 2009

Sista dagen med kejk-brejk

Jag är så godissugen att jag skulle kunna äta en bajskorv just nu om den bara rullades i socker eller karamellströssel först.

Förlåt! Jag vet att det låter äckligt och jag ber om ursäkt men, hot dang! vad jag behöver lite kärlek i form av en påse smågodis just nu. Lite fuuuudge eller sura flaskor eller vilken choklad som helst (utom den som man får i 19:90-kronors julkalendrar). Eller Ben&Jerrys! Åååååååh, mina små gossar, kom hit, jag har saknat er så! Hopp och lek i frysen nu.

Två veckor är lång tid om man inte får något sött då och då. Det är vanligt att bli lite knäpp.
Nu är det nio timmar kvar.

6 kommentarer:

Jonna sa...

Prova då gå 2½ veckor utan fast föda. Och sedan ytterligare två veckor med puréer. Jag hade också kunnat äta en bajskorv. Synd bara att jag inte kan öppna munnen.

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Hej hej Lilla Duktig
Letar storögt efter en mailadress men finner ingen!
Kan inte du skicka ett mail till mig på nilla_svensson@hotmail.com så kan vi prata om 12 timmars spinningen!
Tjingelitjong!

Missy sa...

Sååå? Bajs säger du?

el Niño sa...

Alltså, att bajs är roligt det är sen gammalt. Men att äta bajs, är det det nya svarta?

Jenni Jen Jen sa...

määä! chokladen i julkalendrarna är ju bäääst!! jag skulle ge halva min tumnagel för att få en 19:90 kr kalender nu!! hihiih! <3

Lilla Duktig sa...

Fräscht hallå!