onsdag 7 mars 2007

Allt går i cykler

Jag har en teori om att allt går i cykler om tre år.
Tre år är den tid man ger sitt jobb, sin respektive, sin hobby osv.
Efter tre år byter man jobb/partner/hobby eller så trivs man och väntar tre år till.
I vilket fall som helst så krisar man. Big time.


Nu har jag jobbat här ett bra tag. Flera år faktiskt. Kan det t.o.m. vara tre år?
Hur som helst så har jag tröttnat. Jag vill ut! Släpp mig fri från detta helveteshål. Ge mig något nytt. Vad som helst (utom sitta i kassa eller köra buss). Gärna nu på stört.

Vad jag försöker säga är att jag är less.
Jag MÅSTE sluta innan alla mina hjärnceller försvinner, min självkänsla körs i botten och jag utvecklar en slags imunitet mot att bli behandlad som skit.

Jag är Lilla Duktig. Jag har en egen blogg. Yey mig!

Inga kommentarer: