torsdag 22 mars 2007

Mode for dummies del 1

Jag är ett modelejon! Eller vänta nu; är det bra eller dåligt förresten? Vad jag försöker tillskriva mig är en lätt…eeeh…efterblivenhet när det gäller mode. Är man ett lejon då? Eller är faktiskt modelejon en skön omskrivning för människor som gillar djurmönstrade kläder?*

Hur som helst. Jag har inte fattat det där med längden på byxorna riktigt tror jag.
Jag menar, på H&Ms sajt kan man hitta följande modeller (förutom ”vanliga” byxor): highwater, capri, pirat och clamdiggers. Vafan?!
Jag känner det där behovet av Carolas byggfläktar igen. Förvirringen är total. *morr* Varför blir det alltid så här? Hur ska jag nu veta vad jag ska satsa på i vår?

Hjäääälp!







*Jag har inte berättat om min chef än va? Och hennes fäbless för djurmönstrat? Nä. Jag spar det. Det är bara FÖR bra.

Inga kommentarer: