måndag 29 september 2008

Jag känner mig ... naken

Besiktningen gick toppenbra!

Helgen har bjudit på IKEA-besök, kalas, matlagning, skumpa, avskedsfest, inköp av tvättmaskin och torktumlare samt en massa uppackande. Jag är helt slut, men pallade ändå morgonspinningen imorse 6:45. Nu sitter jag här på jobbet och njuter. Av internet.

Hela helgen har vi saknat vårt kära internet och känt oss...tomma...och...nakna. T.o.m. Melodikrysset blev en utmaning (Melodikrysset rockar fett!). Nu jävlar måste vi ta tag i vår ouppkopplade situation.


Hurra för internet!

Och hurra för MarathonMia som slog personbästa på Berlin Marathon igår!

1 kommentar:

Magda Gad sa...

åhhhh det värsta med att flytta är att vara utan bredband, det är ju heeeemskt!!!!!!!!! stackare :(

mia får du allt krama om från mig, vilken guldtjej!