torsdag 25 september 2008

Sayonara imooto

Har jag sagt att min söta, söta lillasyster ska åka till Tokyo för att plugga ett år? Har jag nämnt att hon åker på måndag? Hm. Något säger mig att jag glömt det.
I söndags hade vi i alla fall farväl-middag med vår och hennes killes familj. På lördag är det avskedsfest för allt och alla hon känner. Mitt emellan fick jag ha henne en helkväll. Valet av aktivitet föll på middag på en bra indier (hon älskar indisk mat) med våra respektive och därefter karaoke. Som en försmak av Japan alltså. På K Karaoke på Odenplan (i Stockholm) kan man boka ett privat karaokerum och sjunga och dricka öl. Hur kul som helst!
Hemsnickrade videos till midi-musik.
Syster och jag slaktar All by myself med Celine Dion.
Innan vi gick hem körde vi igenom We are the world och turades om att härma Michael, Dionne, Bruce och alla de andra.
Fan-f***ing-tastic!

3 kommentarer:

Ung tant sa...

Det låter sjukt kul! (inte er sång alltså)

Magda Gad sa...

om det är systern som håller näven knuten så borde hon testa kampsort under sitt utlandsår. ser ut att ha en naturbegåvning för uppercut.

Anonym sa...

Shit vad systern är lik mamman!

Hoppas allt är bra med världens snyggaste duktig!