onsdag 24 september 2008

Polotröjatjejen

Jag är en polotröjatjej. Varje höst när de första löven faller går jag och köper mig en klassisk polotröja. Alltid svart. Alltid tajt.
Jag har massor av polotröjor i olika färger, men det är alltid en svart jag tycks behöva. Jag gör av med ungefär två svarta polosar varje höst/vinter. Den svarta polon blir mitt klädval varje dag då jag inte orkar tänka på vad jag ska sätta på mig. Den funkar liksom med allt. Jag älskar min nya, svarta polo och kommer säkerligen att inviga den redan denna vecka.

Idag är det bara tre månader kvar till jul.

2 kommentarer:

MarathonMia sa...

För att du är snygg i den.

Fru Tattoo sa...

Jag tycker att detär så snyggt med just svarta polotröjor, men när jag provar någon själv så ser det inte fint ut.
Jag vet inte varför, fast jag har inte provat på säkert 10 år så det kanske är dax igen. :)