måndag 29 september 2008

Nu åker hon

Just nu står min lillasyster på Arlanda och väntar på att få gå ombord på planet som ska ta henne till Japan och det är ååååååååh så sorgligt. Men spännande. Fast mest av allt är jag jätteledsen och pallade inte av att haka på till flyget. Precis som Mamman är jag inte så bra på sorgliga avsked. Istället sitter jag här och lyssnar på Ella Fitzgerald och snörvlar bakom skrivbordslampan.

Som en kul grej, och en omage till favoritbloggerskan Miss Keep Your Distance, så tänkte jag köra en Daily Lillasyster här i bloggen. Hoppas att ni inte misstycker.
*snyft*

1 kommentar:

Fru Tattoo sa...

Jag är också dålig på avsked, blir också så himla ledse och vill helst smita ut utan att någon ser när jag tex. har slutat något jobb.
Jag tycker absolut att du ska berätta vad de gör därborta, Japan känns väldigt främmande.
Jag såg Lost in translation och kände mig inte ett dugg sugen på att åka dit.
Vad ska hon göra?