torsdag 18 september 2008

Sova, äta, träna - men inte under flytt

Guuuuuuuuuud så trött jag är! Min ögon är rödkantade och jag gäspar non-stop - ja, när jag inte nyser då. Mitt sömnbehov är stort och senaste tiden har jag inte kommit i säng förrän sent, sent, sent. Något som jag får lida för på jobbet. Jag får mycket gjort, men bara rutinsaker. Så fort jag måste tänka kreativt så stannar allt och jag måste koncentrera mig ordentligt. Höga ljud skär i öronen och jag riktigt känner hur retlig jag är. Dessutom äter jag bajs. Alltså inte bajs som i bajs, utan snabbmat när jag hinner. Att ha två kök hjälper inte när båda är nedpackade/ouppackade... Och till sist träningen. Eller, vilken träning? Jag hann med ett pass i måndags morse, men sedan dess har det varken funnits tid eller ork.

MEN! Ljuset i tunneln då: På lördag smäller det! Då är det dags för One-flytt-to-rule-them-all.
Efter det ska det lagas mat, tränas och sovas. Minst 8 timmar per natt. Då jäklar.

1 kommentar:

Fru Tattoo sa...

Att flytta är inte kul, fast sen så brukar det ju bli bra och det är inte så lång tid kvar för dig. Jag är en sån som också har otroligt stort sömnbehov, nu när jag pluggar så lägger jag mig kl 21 och läser till kl 22.
Jag blir på skitdåligt humör när jag är trött & hungrig.